dilluns, 28 de desembre del 2009

Destaca dues activitats.

Primer de tot m'agradaria destacar per sobre de qualsevol altra l'anàlisi de l'anunci.
Vaig trobar-ho una activitat molt divertida i entretinguda, sobretot despres d'haver analitzat a classe l'anunci de coca-cola i haver-me adonat de la quantitat de coses que a simple vista no es poden observar.
Per aquest motiu, quan vaig arribar a casa ja tenia molt clar l'anunci que volia fer, primerament em debatia entre el de Heineken o un anunci de l'Audi R8, però vaig veure que de l'anunci de Heineken en podia treure molt més profit.
Així que dit i fet, vaig veure l'anunci molts cops, fixant-me en els detalls més insignificants, anotant-los en un paper i posteriorment analitzar el seu contingut al bloc.

http://eulaliapalmero.blogspot.com/2009/11/analisi-dun-anunci.html

En segon lloc, l'altra activitat que més m'ha agradat realitzar ha estat la de retoc de la fotografia. Jo sempre he estat una mica negada per això dels progràmes de retoc d'imatge, però amb el Gimp em va resultar més fàcil del que em pensava, realment era questió d'anar provant les modificacions i anar passes endevant i passes enrere segons els canvis m'agradessin o no. Tot i que vaig pasar-me una bona estona davant de l'ordinador retocant la fotografia, crec que la modificació va quedar bastant encertada i original, que era en resum el que se'ns demanava a l'activitat.

http://eulaliapalmero.blogspot.com/2009/10/la-imatge-ha-estat-modificada-amb-el.html

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada