dilluns, 28 de desembre del 2009

Valoració del Bloc

Jo mai havia tingut un blog, i crec que tampoc havia entrat en cap blog d'algun amic o conegut.
Es per aquest motiu que anava ben perduda al començament, i també cada cop que havia de fer alguna actualització.
He conegut el funcionament bàsic, he anat afegint coses com per exemple la llista d'enllaços, vaig cambiar el títol del blog un parell de vegades i coses simples per a molta gent, però que jo, quan ho descobria i sabia com fer-ho em feia molta il·lusió.

Si bé es cert que quan vaig assabentar-me que haviem de fer un bloc personal, i actualitzar-lo cada cert temps, la idea no em va agradar gaire, certament no la acabo de trobar atractiva, però mica en mica m'he fet a la idea i he procurat estar al dia en la majoria dels aspectes, però això no sempre ha estat del tot possible. En part crec que ha estat així perque no estem acostumats a treballar d'aquesta manera i se m'ha fet dificil ser conscient que el blog era una tasca més a realitzar, ja que com surt del treball convencional que hem fet sempre a l'escola no ho tenia assimilat com a feina o com a deures.
Es per aquest motiu que sóc conscient que no he fet gaires aportacions personals, com han fet alguns dels meus companys, sinò que m'he limitat més a tenir el bloc el màxim possible al dia.

Sóc conscient que aquest espai no serà mai un dels més visitats o dels més atraients, però ara que m'he pogut endinsar més en aquest món, i ara que he passejat de bloc en bloc, i veig com molta gent anònima l'actualitza constantment, el dissenya de manera atraient i sap fer birgueries i merabelles... és ara quan sóc concient de la feina que porta al darrere i de la implicació que requereix.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada