dissabte, 10 d’octubre del 2009

Comunicacio Oral Escrita i Digital.

5-9 Octubre

Descripció.

Durant el transcurs d'aquesta setmana, a classe de Comunicació hem parlat sobre la llengua que han de saber els mestres, tot allò que cal que dominem per a ser bons futurs mestres, com per exemple la fluïdesa, l'entonació, l'ús de frases fetes i refranys, correcció ortogràfica...

Reflexió.

M'ha cridat molt l'atenció el fet de que la Lluïsa recollís els apunts que hem fet durant aquesta primera sessió de COED, ja que com moltes vegades ens han dit, estem a la universitat.Pperò el que més m'ha impactat de tot és que quan els ha tornat, una vegada els hi ha donat un cop d'ull, ens ha fet parar atenció a la nostra lletra.
Certament hi ha molts tipus de lletra i de cal·ligrafia, però degut a la nostra futura professió, nosaltres hauríem de fer un esforç per tal de fer més comprensibles els nostres escrits.
No parem atenció a la qualitat de la nostra lletra, sino a la quantitat d'apunts que prenem en el transcurs d'una classe, sense adonar-nos que potser la nostra lletra és illegible.
Aprofundiment.
Com bé hem dit abans, cal parar especial atenció a aquells aspectes que resulten més importants a l'hora de fer de mestres.
És la nostra responsabilitat tenir una correcta pronunciació de les llengües que parlem, conéixer la seva fonètica i la seva ortografia.
Per tal de millorar això, existeixen exercicis bucofonatoris i articulatoris que milloren la pronunciació de determinats sons, o llibres i articles que, per exemple, ens recorden com pronunciar correctament una "e" oberta o tancada.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada